(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست امام خمینی (ره)
The need for revolution is to endure the difficulties(emam khomeni)
No matter where it is, it does not work. Wherever it is(shahid avini)
هرجاکار است امکانات نیست وهرجاامکانات هست کارنیست شهیدآوینی

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۳:۴۸
    شهدا
تبلیغات
پیوندها
آخرین نظرات

دستخون با حضور استاد مودب در کاشمر رونمایی می شود

محمود mahmood | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ

در آستانه ی عطر آگین شدن فضای ایران اسلامی با یاد و نام امام خمینی (ره) و ایام گرامی داشت یاد امام امت، منظومه ی ارزشمند شاعر برجسته ی انقلابی کشور استادعلی محمد مودب در جمع فرهیختگان، هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر رونمایی و معرفی خواهد شد.

  moaddab

 

منظومه ی "دست خون"تازه ترین اثر استاد علی محمد مودب روایتی شاعرانه است از سیر زندگی شاعر در زادگاهش که در قالب این روایت نگاه خاص شاعر به مسائل فرهنگی و اجتماعی دوران های مختلف انقلاب نیز بیان شده است.

 در همایش فرهنگی و ادبی "صحنه خالی نیست.."که عصر روز یازدهم خردادماه در دانشگاه پیام نور کاشمر برگزار خواهد شد علاوه بر معرفی کتاب تازه منتشر شده ی دست خون، اثر برجسته ی شاعر بزرگ کشورمان، استاد علی محمد مودب، میلاد عرفان پور ،... و شاعران برجسته ی کشوری و استانی و نیز شاعران مطرح کاشمر حضور داشته و به شعرخوانی خواهند پرداخت .

 در این همایش از شاعران و هنرمندان برجسته ی انقلابی کاشمر تجلیل به عمل خواهد آمد. شاعران جوان کاشمر درسالهای اخیر علاوه بر کسب افتخارات مختلف در عرصه های ملی و استانی، توانسته اند توفیق حضور در دیدار صمیمانه ی رهبر انقلاب با شاعران کشور در نیمه ی ماه رمضان، را به دست آورند.

 در دو سال اخیر شاعر جوان و مطرح کاشمری آقای سعید تاج محمدی توانسته بود ضمن حضور دوسال متوالی در این دیدار به عنوان اولین شاعر کاشمری با رهبرمعظم انقلاب دیدار داشته و ضمن بیان نکاتی در مورد فرهنگ و شعر کاشمر به ایشان، دوکتاب گزیده ی شعر جوان کاشمر(کویر-تاک - ترنج) و دیوان ظهوری ترشیزی را به رهبر انقلاب تقدیم کرده بود.

 
امسال نیز علاوه برحضور شاعران کاشمر در این دیدار به شعر خوانی نیز خواهند پرداخت. خبرهای تکمیلی در ادامه به اطلاع خواهد رسید. کسب رتبه های برتر جشنواره های ملی مباهله،نیایش، سوختگان وصل و توس تا نیشابور از آخرین افتخارات شعری شاعران جوان کاشمر در سطح ملی است .

  این همایش به همت شعبه  موسسه شهرستان ادب در کاشمر و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کاشمر برگزار می شود.

  • محمود mahmood

دستخون در کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی