(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست امام خمینی (ره)
The need for revolution is to endure the difficulties(emam khomeni)
No matter where it is, it does not work. Wherever it is(shahid avini)
هرجاکار است امکانات نیست وهرجاامکانات هست کارنیست شهیدآوینی

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۳:۴۸
    شهدا
تبلیغات
پیوندها
آخرین نظرات

چگونگی برگزاری کنگره شهدا

محمود mahmood | پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

جوان امروز از جوان دهه‌ى ۶۰ توانایى و همّت و عزم و ایمانش کمتر نیست؛ این اعتقاد من است براساس آشنایى و آگاهى و گزارش و مطالعه‌ى میدان؛ این را عقیده داریم منتها به این توجّه بشود که امروز جوان کشور ما در معرض تهدیدهاى خطرناک فکرى است. در دهه‌ى ۶۰ این معنا نبود، نه اینکه انگیزه نبود، انگیزه‌ى تخریب، دهه‌ى ۶۰ و امروز و دیروز ندارد، همیشه وجود داشته است و وجود خواهد داشت، [امّا] ابزار این‌قدر نبود؛ امروز ابزارها زیاد است، امروز این وسایل ارتباطى که وجود دارد که یک حرف و یک فکر غلط را میتواند به شکل وسیعى توسعه بدهد، آن‌روز وجود نداشت؛ امروز در اختیار همه هست؛ به اینها باید توجّه کرد.

چگونگی برگزاری کنگره شهدا

بضى از کارها هست که احتیاج دارد به اینکه  انسان با متخصّصین کار، با کسانى که در این زمینه تجربه دارند مشورت بکند؛ این را از یاد نبرید و ببینید چه‌جور میتوانید؛. مناطق استان از لحاظ فرهنگ با هم متفاوتند؛ یعنى فرض کنید سمنان و شاهرود یک‌جور نیستند؛ شماها که اهل استانید، بهتر از من میدانید، من هم با استان شما آشنا هستم. شما ببینید با این مخاطبى که اهل این استان است و با تنوّع فرهنگى‌اى که در استان وجود دارد، چه‌جور میتوانید حرف بزنید و آن حرفى که باید بزنید چیست تا آن حرف تأثیر بگذارد؛ آن‌وقت این کنگره‌ى شما اگر این نتایج را بتواند به دست بیاورد، واقعاً یک کار برجسته خواهد شد؛ یعنى کار بزرگى خواهد شد.

نگاه کنید ببینید که چه چیزى است که میتواند دل این جوان را درگیر کند با مسئله‌ى ایمان، با مسئله‌ى ایثار، پایبندى او را عمیق‌تر و وابستگى او را به این فکر مستحکم‌تر کند، این را مطالعه کنید؛

 این چیزى نیست که به‌آسانى انسان بتواند به آن دست پیدا کند. هم مخاطب را باید شناخت و هم چگونگى حرف‌زدن با مخاطب را باید یاد گرفت .مخاطب را باید شناخت که امروز مخاطبین ما ده‌ها میلیون هستند که بسیارى جوانند؛ اعم از آنهایى که در دانشگاهند یا در دبیرستانند یا در فضاهاى دیگرى زندگى میکنند؛ اینها همه مخاطبان ما هستند،

1 - هم مخاطب را باید شناخت، ظرفیّتهاى او را باید دانست.

2 -  هم چگونگى حرف‌زدن با مخاطب را باید یاد گرفت. این خیلى مهم است؛ ببینید چه چیزى را باید بگویید.

" برای شناخت مخاطب  و چگونه حرف زدن با  مخاطب و جوان بایستی از متخصصان کمک گرفت .از افراد ذیل :"

الف ) از آقایان علما استفاده کنید،

ب )  از کسانى که تجربه‌ى مسائل ارتباطى دارند استفاده کنید .کارشناسان  علوم  اجتماعی ، فرهنگیان محترم بخصوص معلمین پرورشی .

از بین این مسائلى که وجود دارد گزینش کنید.

ج )  از هنر حدّاکثر استفاده را باید کرد؛ اشاره کردید به سرود؛ این خیلى مهم است.

 اگر بتوانید یک سرود زیباى اثرگذار خوش‌مضمون درست کنید، جورى که بچّه‌ها وقتى در کوچه راه میروند، از خانه به مدرسه میروند، زیر لبشان آن را زمزمه کنند، یک کار بسیار بزرگى کرده‌اید؛ یعنى استفاده‌ى از هنر به شکل صحیح؛ این کار شما را آسان میکند، تسهیل میکند. به‌هرحال باید تلاش کرد، باید کار کرد.

من خوشم مى‌آید از این کارهایى که با فرصت و با طمأنینه انجام میگیرد؛ اینکه حالا تَروچسب(سریع) امروز تصمیم بگیریم و شش ماه دیگر بخواهیم راه بیندازیم، این نمیشود؛ باید با تأنّى و با طمأنینه باشد.

... [متن کامل]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی