(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست امام خمینی (ره)
The need for revolution is to endure the difficulties(emam khomeni)
No matter where it is, it does not work. Wherever it is(shahid avini)
هرجاکار است امکانات نیست وهرجاامکانات هست کارنیست شهیدآوینی

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۳:۴۸
    شهدا
تبلیغات
پیوندها
آخرین نظرات

پیکر جانباز شهید سیدجلال سید حسینی  صبح امروز را از مسجد جامع تا امامزاده سید حمزه (ع) با بدرقه مردم قدرشناس و ولایتمدار کاشمرتشییع شد و در جوار 140 شهید  امامزاده سید حمزه(ع) پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه کاشمربه خاک سپرده شد.

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه کاشمر قبل از اقامه نماز بامادر شهید دیدار داشتند و به ایشان تسلیت گفته و از زحمات ایشان در تربیت و مراقبت از شهیدتشکر کردند و بعد از اقامه نماز با ایراد سخنرانی از صبر و استقامت شهید و خانواده ایشان بخصوص مادر شهید بزرگوار تقدیر و تشکر نمودند و با ذکر مصیبت ابا عبدالله ،از جانباز  سید جلال حسینی بعنوان رهرو حقیقی راه امام حسین و حضرت علی اکبر ع یاد کردند. 

سید جلال سید حسینی جانباز 70 درصدی دوران هشت سال دفاع مقدس است که در سن 19 سالگی  مجروح شد؛ سید جلال سید حسینی که پس از تحمل 33 سال مجروحیت به خیل یاران شهیدش پیوست متولد شهریور ماه 1342 بود که در سال 1361 در منطقه رقابیه با اصابت ترکش به ستون فقراتش مجروح شد.

این جانباز کاشمری که مدت دو سال در بیمارستان بستری بود در سن 52 سالگی و در روز پنجم فروردین ماه امسال در بیمارستان امام رضا (ع) به خیل عظیم شهدا پیوست.

  • محمود mahmood

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی