(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

پایگاه اطلاع رسانی سرو (Information Base SARV24)

(Information Base SARV24)پایگاه اطلاع رسانی سرو24

لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست امام خمینی (ره)
The need for revolution is to endure the difficulties(emam khomeni)
No matter where it is, it does not work. Wherever it is(shahid avini)
هرجاکار است امکانات نیست وهرجاامکانات هست کارنیست شهیدآوینی

پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۳:۴۸
    شهدا
تبلیغات
پیوندها
آخرین نظرات

او خاطر نشان کرد: در همین ایام دانشکده ای با عنوان طب سنتی تاسیس شد. البته باید بگویم که ما با اسم سنتی مخالف بودیم و  رهبری هم اسم اسلامی مد نظرشان بود و فرمودند «بزرگترین دغدغه من طب اسلامی-ایرانی است.» این جریان موجب گردید در اواخر دولت قبل معاونت طب سنتی ایرانی-اسلامی در وزارت بهداشت شکل بگیرد.

 

روازاده با اشاره به این که "در دولت جدید برخی از افراد که مخالفت شدیدی با این جریان داشتند به این سمت رفتند که حتی  مصوبات دولت قبل را لغو و معاونت طب سنتی را تعطیل کنند" اظهار داشت: در این مابین به یکباره رهبری پیرامون طب سنتی سخن گفتند و پس از آن وزیر محترم بهداشت شروع به وسعت دادن به این موضوع کردند.

 

وی افزود: الان خوشبختانه یک قدم به جلو رفته ایم، اما این جریان خیلی باید کُند پیش برود، چرا که منافع بسیاری از افراد در خطر است و در مقابل آن بسیار تلاش می کنند تا این علم سرشار از منفعت را سرکوب و نابود کنند.

 

این کارشناس طب اسلامی-ایرانی با اشاره به بزرگنمایی‌های جریان مخالف طب اسلامی درباره آسیب های این علم گفت: ما سعی می کنیم حرکت های اشتباه را به مانند خودشان جواب ندهیم، ولی می شود به سادگی افشاگری در مورد داروخانه ها و بیمارستان ها راه بیندازیم و در مورد مرگ و میرها، بزرگنمایی کنیم.

 

وی ضمن ابراز تاسف گفت: جریان مخالف طب اسلامی، حتی بر علیه این علم کارتون می سازد و به سادگی معاون وزیر بهداشت به ما می گوید شیادان با الاغ نمک می آوردند! اما گاهی افراد طرفداران طب سنتی هم در دام جریانات مقابل می افتند. یک عطاری در نهایت یک گل گاو زبان به مردم می دهد. در حالی که مگر مردم از داروخانه ها بروفون نمی گیرند که یکی از عوارض آن مرگ است؟

 

دکتر روازاده نظارت بر فعالیت‌های این علم را با یک روند طبیعی و به دور از حواشی لازم دانست و تصریح کرد: اکنون بدون توجه به فلسفه کاری خیلی از عطاری ها آن ها را می بندند و با عناد جلوی فعالیت آن را می گیرند. لذا ما اینگونه حرکت ها را تایید نمی کنیم.

 

وی ادامه داد: همانطور که به جنایت‌های داروخانه‌ها را بی صدا رسیدگی می کنند. در مورد طب سنتی هم با کارشناس خود این علم، با فردی که تخلف کرده است، برخورد شود اما بزرگ نمایی و شانتاژ رسانه ای نشود.

 

مدیر موسسه پژوهشی درمانی احیای طب سنتی ایرانیان ابراز خرسندی کرد: نمونه دیگر موفقیت ما کاهش 50درصدی مصرف مرغ ماشینی و افزایش مصرف مرغ محلی است که باعث رونق روستاهای ما می شود. جالب است که در مقابل این جریان، گوشت های با عنوان«مرغ سبز» را مطرح کرده اند.

نظرات  (۱)

  • بسیجیان پایگاه جداری
  • سلام

    خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید

    پایگاه مقاومت بسیج شهید جداری

    http://shahidjedari.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی